sobota 23. února 2008

Smack That-překlad

Jak život pokračuje , začínam sa učit víc a víc o zodpovědnosti
Uskutočnuju všecko, co ma vliv na lidi okolo mě
Tak chci tento čas vynést ven a omluvit se za veci, které jsem udělal
A za věci, které jsem ješte neobjevil
A za veci, za které nechci vzít zodpovědnost

Promin za časy, kdy jsem tě nechal doma
Byl jsem na ceste a ty jsi byla sama
Promin za časy, kdy jsem musel odejít
Promin za skutečnost, kterou jsem nevěděl,
Že sedíš doma přejíc si nás,
Aby sme se mohli vrátit tam, kde sme byli právě ty a já
Promin za časy, které jsem zanedbával
Promin za časy, které jsem nerespektoval.

Promin za nesprávne věci, které jsem udělal
Promin, že tam nejsem vždy pro mého syna
Promin za skutečnost, kterousom si neuvědomoval,
Že ty nemůžeš v noci spát když tam nejsem
Protože jsem v ulicích tak jako každý den

Promin za věci, které jsem nepověděl

Něco podobného jako, že jsi najlepší věc na světě
a jako jsem hrdý řikat ti má holko

Rozumím proč jsou samé problémy
a nejsem tak slepý aby jsem nevěděl,
Že všecku bolest udržuješ v sobě.
Dokonce i když jí nesmíš ukázat
Jestli se ti nemůžu omluvit, že jsem byl nesprávny
Potom je ostuda právě na mně
Budu příčinou tvojí bolesti a potom můžeš svést vinu na mě

Refrén:

Můžeš dávat vinu mě (4x)
Říkal jsem, můžeš dávat vinu mně (3x)
Můžeš svést vinu na mě

Promin za věci, kterými tě podrobil
A za každý čas, kdy jsi nevěděla, co udělat
Promin, že jsi musela jít a prodat tamty tašky jen aby si zůstala zeneprázněna jako si slyšela od otce
A ty by si radši byla doma se všemi tvojema dětmi
Jako jedna veká rodina s láskou a dokonalým štěstím
A dokonce otec s námi zacházel jako s králmi

Měl druhou manželku a ty si nesouhlasila
Vstal a nechal tě tam celou samotnou
Promin, že si to musela udělat sama
Promin, že jsem prišel a přidal jsem ti na tvojem smutku
Promin, že tvůj syn byl jednou zlodějem
Promin, že jsem vyrostl tak rychle
Přeju si, aby jsem poslouchal a nebýt tak zlý
Promin, že tvůj život dopadl tímto způsobem
Promin, že prišli policajti a odnesli mě pryč

Rozumím proč jsou samé problémy
a nejsem tak slepý aby jsem nevěděl,
Že všecku bolest udržuješ v sobě.
Dokonce i když jí nesmíš ukázat
Jestli se ti nemůžu omluvit, že jsem byl nesprávny
Potom je ostuda právě na mně
Budu příčinou tvojí bolesti a potom můžeš svést vinu na mě

Refrén:

Můžeš dát vinu mě (4x)
Říkal jsem, můžeš dávat vinu měě (3x)
Můžeš dát vinu mě


Promin, že trvalo tak dlouho vidět tě

Byli nesprávně mrtvý, snažící se svést to na mě
Promin, že trvalo tak dlouho si popovídat
Ale byl jsem na turné s Gwen Stefani
Promin za ruku, která byla rozdělená
za těžkosti, které cítila
Právě se malé děvče snažilo zabavit se

Její otec by ji nikdy nenechal venku takhle mladou

Promin, že Klub Zen dostal pouzavření.

Doufám, že to zvládnou pro přístě lépe
Jak jsem měl vědět, že že není plnoletá

Ve 21 to oni řekli
Proč nikdo nemůže vzít vinu
Hanobící moje jméno
Jsem jen zpěvák snažící se zabavit
Protože miluju svoje fanoušky a vezmu vinu na sebe
Dokonce i když je vina na tebe (3x)
Vezmu tu vinu pryč od tebe

A můžeš dát vinu mě (2x)
Můžeš dát vinu mě (2x)

A můžeš dát vinu na me (2x)

Žádné komentáře: